roxane toth

Hangolódj velem karácsony

TOP 40 + 1 zeneválogatás

2020. december 14. - Roxane Toth

christmassongs2020.JPEG

Elengedhetetlen és szerintem, a hangulathoz a legtöbbet a zenék tudják adni. A bulis Boss Bitch zeneválogatást tudom, hogy nagyon szerettétek, úgyhogy most összeszedtem nektek a kedvenc karácsonyi dalaimat. Vegyesen a nemzetközi és az itthoni zenékből. Megmondom őszintén, abszolút nem szeretem a nyávogós, túlbulizós zenéket ilyenkor, gondolok itt több olyan énekesnő karácsonyi zenéjére, akiket amúgy imádok (Ariana Grande, Meghan Trainor, Mariah Carey). Esetemben decemberben "szép dallamok" kapnak főszerepet.

Csinálj egy forralt bort vagy egy forró csokit mellé, és mehet pizsiben az ajándékcsomagolás, karifa díszités, lakás dekoráció, takarítás vagy bármi egyéb, amihez csak kedved van. 

TUTI +1: Kicsit más mint a többi, de én személy szerint nagyon szeretem ezt az extrát. 

A listát ezen a linken találod: Christmas Songs - YouTube

christmassongs20201.JPGchristmassongs20202.JPGchristmassongs20203.jpg

süti beállítások módosítása