roxane toth

Karácsonyi ajándékötlet a család bármely tagjának

Főszerepben a hazai márkák

2020. december 07. - Roxane Toth

blue_and_red_christmas_commercial_your_story.png

Úgy veszem észre, hogy szerencsére egyre nagyobb trendnek örvendhetnek a hazai kisvállalkozások. Az emberek igyekeznek tudatosabban és hasznosabban minőségibbet vásárolni. Nyilvánvaló tény, hogy a hazai vállalkozások esetében nem beszélhetünk fast fashionről, ez által a ruha ára lehetséges, hogy magasabb lesz, mint a H&M-ben. DE ez a téma érdemel egy külön posztot, így akit a fast fashionről alkotott véleményem is érdekel, ezzel sem fogok elmaradni.

Vannak olyan gyártók, akiket csodálok és valamiért lelkileg közel érzem magamat hozzájuk, sőt számomra lehet, hogy ez az egyik legnagyobb motivációja a vásárlásnak. Szeretem azt, amit veszek tőlük és nem csak egy újabb ruhadarab vagy egyéb a szekrényben. Inkább legyen 2 ilyen ruhám, mint 80 az éppen aktuális trendhez igazodó "azt sem tudom igazából miért is vettem meg" darabom. Plusz nálam a minőség megelőzi az árat, egyre inkább hajlandó vagyok spórolni és megvenni egy darabot, amit rengetegszer átgondoltam, tényleg szükségesnek vélem és tisztába vagyok vele, hogy a hasznomra lesz a mindennapokban. Nem a dizájner cikkekre gondolok, nem vagyok ilyen téren nagy ínyenc. Szeretem a csinosat, a szépet, de egyelőre nem érzem azt, hogy szeretnék kiadni több száz ezer Ft-ot egy táskáért. 

Sok a csevej, és ez a cikk nem is kimondottan ruhaközpontú, sokkal inkább olyan dolgok gyűjteménye, ami tökéletesen illeszthető az ünnepi csomaghoz. Na vágjunk is bele.

Planall

Tegnap este rendeltem épp meg a 2021-es naptáram tőlük, úgyhogy nagyon friss az extázis élményem. Rendszerezőmániás vagyok, szinte minden nap tervezett a fejemben és nagyon kitudok lenni rajta, ha valami nem vagy nem úgy jön össze. Általában tisztában vagyok vele, hogy sokszor túl sokat akarok egy napba sűríteni és ezzel stresszelem magam feleslegesen. Mindemelett 26 évesen eljutottam arra a szintre, hogy hiába hiszem azt, hogy megjegyzem, tuti valamit elfelejtek, ezért nálam életszükséglet egy jó naptár. Ebből is a szépet, a rendezhetőt, a mindenre odafigyelő terméket keresem. Nagyon-nagyon sok éves kutatás után találtam rájuk, a 2020-as naptárom már tőlük van. Nem vagyok hajlandó lecserélni. Én személy szerint imádom a spirálos nagy változatát, de aki a kisebbet érzi inkább magáénak találni lehet szinte mindent. És gyönyörű. Hatalmas nagy szerelmese vagyok ennek a csodának. A weboldalon is lehet tőlük rendelni, valamint a Müllerbe és a Pirexbe is elérhetőek a termékeik egy része, érdemes megnézni. INSTAGRAMJA        WEBOLDALA

 planall.jpg

Bánkuti Bags

Szabina gyönyörű munkái állnak a márka mögött. Mivel én is a letisztult vonalat képviselem, imádom a táskáit és az a helyzet, hogy mindig tud újat mutatni. Táskák mellett ékszerek készítésével is foglalkozik. Csodás a webshopja és nagyon barátságos és segítőkész, ha valakinek esetleg bármilyen kérdése van felé. Tudom nem fontos tényező, de azért van, akinek és nekem is hozzá tesz a márkához, hogy megosztja szerintem az összes olyan posztot, amit instán a márkáról bárki közzétesz storyban és megjelöli rajta (nyilvános profil szükséges hozzá, hogy mások is lássák a posztod). Remélem értitek, hogy mire gondolok. Ez egy fontos „megbecsülés” jelző tényező szerintem. Csak azt akarom kihozni ebből, hogy jól esik az embernek, ha megbecsülik, akár eladó, akár vevő. Aki szereti és aktívan használja az Instagramot szerintem tudja miről beszélek. Minőségi táskát készít, nekem jelenleg még 2 táska a wishlistemben aktívan szerepel és várja, hogy valaki megvegye nekem (csak viccelek(na jó nem). Minden nő szekrényében megtalálható A TÁSKA. Nekem a Bánkuti márványos mintázatú táskája ez. Amire, amúgy rengeteget vártam, mert mindig lekéstem róla. De nyáron végre meg tudtam venni, és azóta állandóan látom a webshopon is, úgyhogy bátran kijelentem, beszerezhető. Ha valami mégis Sold out érdemes nála érdeklődni. INSTAGRAMJA        WEBOLDALA  

img_2751.jpg

Sara&co

Sajnos még nem rendelkezek saját példánnyal, aminek a beszerzése azonban folyamatba van. Én személy szerint szerelmese vagyok a szép bögréknek. És ennél a márkánál valami mese szép bögrék vannak. De fellelhetőek itt tervezőtömbök is, kis zászlók, neszeszerek. Egyszerűen nagyszerű kalligráfiai munkával díszítve. Ezt a screenshotot csak így itt hagyom nektek. Ámulatba ejtő. INSTAGRAMJA        WEBOLDALA saraandco.jpg

Receptkönyvek és azon belül is az ÉDESEM vagyis Márk Szonja könyvei

Jó pár évvel ezelőtt drága Nagyikámnak kerestem szülinapi ajándékot, mikor megakadt a szemem Szonja sütis könyvén. Sokszor az a bajom a receptkönyvekkel, hogy vagy túl egyszerűek, vagy túlon túl bonyolultak. Nem magyaráznak el kellőképpen mindent. Nem ajánlanak termékeket, eszközöket. És ezek miatt rohadtul nem lehet őket jól elkészíteni, vagy többször kell kitesztelni, hogy hogyan is lesz jó. Na ez a könyv, ez nem ilyen. Receptjei alaposak, és elsőre is finom lesz az, ami kisül vagy éppen sütés nélkül keletkezik belőle. A könyvet azóta teljesen kisajátítottam, így ideje lesz beszereznem már egy sajátot, hogy a Nagyi is tudja használni. De mentségemre szóljon, mindig kap belőle és nagyon örül neki. Az ő elmondása szerint jobban örül annak, amit én sütök, mint amit ő. Azóta már szinte Szonja összes könyvét beszereztem, még egy hiányzik a kis gyűjteményből. A Boook.hu oldalán találjátok, de mindent linkelek. Sok akció van most az oldalon, szerintem érdemes megnézni. A Boook kiadótól egyébként már több könyvet is rendeltem, iszonyat szuperek és gyönyörűek. Ezen felül és még sok más dologért is, de a Pestiek nagy mázlisták, mivel a Kis Rókus utca 33 alatt van Márk Szonja saját cukrászdája is. PLUSZ a Facebook oldalon workshoppokat is szokott hirdetni. Valamint a jelenlegi helyzetben Wolton keresztül tudtok tőle rendelni kekszeket. Ajánlom maximálisan. Ha esetleg a Boook.hu-n elfogyna a könyv, a nekedterem.hu-n még rendelhető, valamint Szonjánál a cukrászdában is van még pár darab, ha Pestiek vagytok vagy kérdésetek van bátran felkereshetitek, én instán beszéltem vele és nagyon kedves.  INSTAGRAMJA        WEBOLDALA      Workshopok: FACEBOOKON

KÖNYV ELÉRHETŐ ITT

és

ITT 

Egyéb jó könyvek: ITT 

WOLTON rendelhető kekszeket pedig: ITT TALÁLOD

szonja.jpg

Ha gyertya akkor csakis a Greenwaycandle VAGY a ReBa Candles

TUDTAD? A legtöbb boltokban kapható gyertya paraffinviaszból készül. Ó, szuper kit érdekel… A paraffin azonban mérgező anyag. Kőolajszármazék és petróleum mellékterméke. Ha nem fehér, akkor tuti vegyifestékkel festett, illatosítására pedig petrolkémiai illóolajokat használnak. Az égetésekor toluol, benzol és ketonok kerülnek levegőbe. Ezt csak még tovább tetézi az esetleges cink és ólomtartalmú tégelye, melyek hevítésekor nehézfémek párolognak a levegőbe.

Most, hogy ezt megtárgyaltuk nézzük is ezt a két márkát. A Greenwaycandle szójagyertyákat készít „100% növényi eredetű, lassan ég, takarékos és megállja helyét a modern, ökotudatos otthonokban”. 2 éve találkoztam először a márkával, határozottan szerelem volt első látásra. A Pumpkin Spice elnevezésű gyertyát vásároltam meg, és valami isteni az illata. Egyszerűen imádom. Hatalmas szerelem. INSTAGRAMJA        WEBOLDALA 

greenway.jpg

A ReBa Candles számomra is új felfedezés, úgyhogy muszáj beszereznem ezt a terméket. Gyönyörű a betontégelyes változat. Ők repceviaszt és fa kanócot használnak. „Modern, letisztult külsőt kölcsönöz neki, és különleges lágy sustorgással ég, szikrázik, mint egy kis kandalló, még meghittebbé téve a hangulatot.” Ők az aromaterápiára fektetik a hangsúlyt. Jelenleg a téli illataikra 15% kedvezmény jár, Kuponkód: ADVENT2020  INSTAGRAMJA        WEBOLDALA

reba.jpg

Basic ruhadarabok szerelmeseinek VIKTORIABOLLA és BASIC by Tamara Lukovics

Én magam a Basic ruhadarabok híve vagyok, nem igazán követem az aktuális trendeket, teljesen felesleges pénzkidobás számomra. Olyan darabokat keresek, ami teljesen alapdarab vagy egy kicsit fel van turbózva valamilyen módon. Mind a két nőnek igazi szerelemporektje a saját márkája. Szintén elmondható, ha valami sold out az nem biztos, hogy nem is lesz ezért bátran kérdezzétek meg őket az adott termék elérhetőségéről. Általában ezeknél a márkáknál 2-3 kollekció van évente és van egy állandó kollekciójuk is.

A Basictől már többször is rendeltem, Tamara nagyon jó munkát végez. Beszélhetünk kiegészítőről vagy ruhadarabról, tényleg meg vagyok vele maximálisan elégedve. Az 1980 Pants névre hallgató naci az egyik kedvenc darabom. INSTAGRAMJA        WEBOLDALA 

img_1404.jpg

A VIKTORIABOLLA márkával kapcsolatosan tökéletes a leírásuk miszerint, „alapdarabok egy kis csavarral, mindennapi modern hercegnőknek”. Mesések az általa tervezett ruhák. A B by VIKTORIABOLLA összes darabja egyszerűen csak KELL. INSTAGRAMJA        WEBOLDALA 

viktoriabolla.jpg

süti beállítások módosítása