roxane toth

ABOUT ME

2019. november 17. - Roxane Toth

img_3724.jpg

Roxane Toth

Helloka

Már több, mint egy éves a blog. Rengetegen olvassátok a cikkeket, amik örömmel töltenek el és nagyon hálás vagyok Nektek, minden visszajelzésért.

A nektek hozott témákkal rengeteget foglalkoztam és foglalkozom a mai napig. Nagyon sok mindent megéltem és átéltem már, így csak is kizárólag tapasztalataimból merítve írom ezeket nektek és szeretném tudatni a hasonló cipőkben járókkal, hogy

nem vagytok egyedül!

Ja, amúgy 26 vagyok. Németországban élek a párommal és a kiskutyánkkal. Imádom Budapestet. Veszprémben a Pannon Egyetemen abszolváltam. Kedvenc hobbim az utazás, úgy mindig. Szeretek jókat enni. Kedvencem a palacsinta, amiből bármennyit el tudok fogyasztani. Jobban sütök, mint főzök. És szeretek tátott szájjal bambulni a TV előtt (ha valamilyen műsor végre leköt).

Azt hiszem, mindent összeszedtem, de úgyis meg fogtok ismerni a posztokból. Ha bármi kérdésetek van, kommentekben, emailben és instán szívesen várom.

Fogadjátok tőlem, ezt a blogot nagyon, nagyon sok szeretettel és még nagyobb alázattal. 

Puszi

Roxie

E-mail: roxi0519@gmail.com

Instagram: roxane_toth

süti beállítások módosítása